everything is never as it seems


jag är riktigt trött på skolan, inte just själva skolan men jag trivs inte som det är just nu. 
det är i alla fall skönt att ha ett utav proven avklarade. jag tänkte börja på att plugga till nästa imorgon.
annars har det inte hänt så mycket idag. Jag körde till stallet efter skolan och red Bologna och det gick riktigt bra! börjar kännas jobbigt att hon ska åka hem igen nu när vi väl börjar komma riktigt bra överense. men men, jag är van, they always leave.
Får se vad som händer till helgen, funderar på en lugn helg. det blir i alla fall stallet på söndag för att vara funktionär och ta hand om Calle. Emmas och mina badplaner gick i kras eftersom lilla Bullen kommer på lördag!

Vi bygger upp en mur och klistrar på ett leende
Vi låtsas att allt är bra och blundar för det vi har framför oss
Muren vi bygger kommer någon gång att rasa samman
Verkligheten gör för ont att se </3

puss&kram/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0