andra advent

Då var det andra advent idag!
Har kröpit ner under täcket, tänt ljus och satt igång lite julmusik för att få lite känsla.
Kan inte förstå att det är mindre än tre veckor till julafton och fyra till nyår.
Innan dess ska det hinnas med att handla julklappar och lite fest om två veckor med!

Har ätit så mycket pepparkakor idag att jag mår illa nu, gör ett tappert försök att bli snäll förstår ni..
Så jag får väl ta och springa lite på crosstrainern innan jag ställer mig i duschen! inte så sugen dock..


saknar mina vänner idag..
känns som det byggs en större och större mur till det som finns där "hemma".
Hoppas  i alla fall att alla har en trevlig andra advent!




/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0