Svalkar vinden

det finns en annan sida, det finns någonting jag aldrig ser.
men jag vill inte veta vad för därifrån syns längtan mer.
men om jag tar mig från en sviken dröm och hit igen,
så kanske jag kan känna meningen med tystnaden!


Högt och på repeat - svalkar vinden/ den svenska björnstammen.

Helg och skitväder. Igår skulle vi iväg till en klinik som öppnat här i närheten där Elisabeth skulle rida för Pether Markne. Så när vi kom dit fick vi veta att han var sen.  Efter ett tag fick vi veta att hans plan inte hade landat än eftersom det blåste så mycket. Efter ännu ett tag så fick vi veta att han landat i RONNEBY i stället för Ängelholm. Så vi stallade upp Queenie och drog med oss ett gäng folk hem till oss för att äta lunch och vänta på att få rida. 
när han väl var där så tittade vi först på hoppträning innan Elisabeth skulle rida. Mycket givande att bara stå på marken! Nyttigt att se och höra.

Idag har det varit däligt väder, lite bättre än igår men är sååå trött på det nu!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0