tredje advent

Idag är det tredje advent och knappt två veckor kvar till julafton. Ser verkligen fram emot julen för att få träffa hela familjen. Det är inte så ofta vi är samlade allihopa längre!
Det har varit en lite jobbig tredje advent med huvudvärk från helvetet. Det blev lite fest igår nämligen. Vilket också innebär premiär här i skaauneland. Trevligt var det i alla fall, det tackar vi för!
Så idag tog det nog över två timmar att mocka fem boxar.. Rida var också ganska jobbigt! Det gick inte sitta ner i traven, då hade mitt huvud exploderat och det hade inte varit så kul nu innan tomten ska komma.
Nehe, nu ska jag se ett avsnitt av Skilda världar innan jag ska sova, om jag nu inte råkar göra det under avsnittet.
Måste också tillägga att årets julkalender på tv faktiskt är bra! detta hör ju inte till vanligheterna.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0