ängeln i rummet

Idag känns detta så rätt för mig! Har haft en underbar dag i novembersolen. Önskade inte ens att jag låg på en solig strand någonstans, utan jag ville vara här. 

Att lite sol kan göra livet så mycket lättare! kan någon förklara det för mig?

Fick lite träning av Elisabeth idag när jag red. Det behövdes verkligen! Jobbigt var det, men också väldigt roligt och lärorikt. På en fantastisk häst med!

Sitter just nu och lyssnar på http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre?title=laleh_-_angeln_i_rummet&videoid=2091393

(Den låten ska jag ha på min begravning, bara så att ni vet!)

Det blev ett väldigt osammanhängande inlägg idag! lite överseende med det.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0